közös ötlet, közös blog

Vegán receptek tőlünk Nektek

Vegán receptek tőlünk Nektek

Diós kekszgolyó

2017. április 29. - mariann.kiss

image-0-02-05-97f9cc467fff6e9d143d6d7227a34bcae0cc9df971e81af952a58002e4d0eca4-v.jpg

 Andi finomsága:

Hozzávalók:

  • Lidl-ben kapható vegán keksz
  • dió
  • növényi margarin
  • citromhéj
  • vanília
  • friss reszelt gyömbér
  • csipet só
  • karobpor
  • darált dió
  • kukorica tejpor
  • porcukor
  • langyos víz

A kekszet ledaráltam. Eközben a diót megpirítottam a sütőben, margarint olvasztottam, beletettem reszelt citromhéjat, vaníliát, pici friss, reszelt gyömbért és egy csipet sót.
A kekszhez karobport, darált diót,  kukorica tejport, porcukrot tettem. Összekevertem, majd hozzáöntöttem a fűszeres margarint. Jól összekevertem, majd némi langyos víz hozzáadásával formázhatóra gyúrtam. Darált dióba hempergettem és  hamm ... :)

Jó Étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr4912467123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása