közös ötlet, közös blog

Vegán receptek tőlünk Nektek

Vegán receptek tőlünk Nektek

Padlizsánkrém kápia paprikával

2017. március 08. - mariann.kiss

image-0-02-05-45ac1bd517a76c667c9a8b835c31192ff49cad243370f8f1499a43b4834b8b1e-v.jpg

Era mennyei padlizsános kréme:

Hozzávalók:

  • 1 vöröshagyma
  • 10 kápia paprika
  • 2 padlizsán
  • olaj
  • bors
  • fokhagyma
  • 1 kk. folyékony füst


    Hagymát és a paprikát piritottam olajon, amikor levet eresztett, hozzátettem a felkockázott padlizsánt. Addig sütögettem a serpenyőben, amíg a padlizsán szét nem esett. A végén turmixoltam és tettem hozzá folyékony füstöt.
    Ha külön sütőben sütöm a padlizsánt, akkor nem kell hozzá füst.

Jó Étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://napvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr8112321877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása