közös ötlet, közös blog

Vegán receptek tőlünk Nektek

Hajdina-quinoa pelyhes chia magos kölesfasírt rizspehellyel, répaszósszal:

2017. január 19. - Ediss

image-0-02-05-323e5eff1a5bf1cc757357ac7bbcaf58610973bae5c828e8db77c2c3d3cab56f-v.jpgKülönlegesség Annától:

Napraforgómagos rizspehely (biorganik vagy alnatura reisflocken)

A rizspelyhet olvasztott vajban átforgatom, 5-10 percig kavarom így, napraforgómaggal, sóval meghintem, majd pici vizet adok hozzá. Fontos, hogy addig nem adok új vizet, míg ezt fel nem veszi. Fokozatosan újra vizet adunk hozzá, míg egész puha lesz. Fontos ez az apránkénti adagolás, mert különben elázik és kásaszerű lesz. Így viszont szép külön darabos rizspehely köretet kapunk.

Hajdina-quinoa pelyhes chia magos kölesasírt:

A megfőzött köleshez hajdinapelyhet, quinoapelyhet, zabpelyhet, 4 darált répát, 1 almát, sót és zablisztet kevertem, míg vizes-olajos kézzel jól formázható állagú masszát kaptam. Ezeket golyókká formálva olajban kisütöttem.

Répaszósz:

4 répát, 2 kis marok kesudióval sóval , 1 ek nádcukorral, növényi vajon összepárolva, 1 kupica rizzsel kis vízben tovább főzünk, majd a végén összeturmixoljuk. ( vagy ugyanez leveskészítőben levesprogramon).

Jó Étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://napvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr7512139307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.