közös ötlet, közös blog

Vegán receptek tőlünk Nektek

Vegán receptek tőlünk Nektek

Töltött krumplik színes zöldségekkel

2017. október 01. - mariann.kiss

image-0-02-04-8cec75c83e6eeca04f87f6275e84e47ed1b4a9cc8df92d7748b0f18cfa12bd3a-v.jpg

 

Szürke hétközapokat remelkül feldobja ez a színes zöldségtál.

A receptet Gabitól kaptuk.:)

Hozzávalók:

  • 2 kg sárga krumpli
  • darált szejtán
  • olaj
  • hagyma
  • bors
  • oregánó
  • majoranna
  • házilag készített lecsó
  • közepes cukkini
  • kápia paprika
  • répa
  • újhagyma
  • brokkoli
  • fokhagyma
  • bazsalikom
  • gyömbér

Két egykilós zsák sárga krumplit félpuhára főztem héjában. Közben kb. 30-40 dkg darált szejtánt olajon hagymán megpirítottam sóval, borssal, oreganóval, majorannával. Ehhez hozzáadtam egy barátnőm isteni üveges lecsóját és egy közepes cukkinit - késes aprítóban összedarálva . A nagyobb krumplikat kettévágtam, kivágtam, megtöltöttem a lecsós szejtánnal, tepsiben egymás mellé rendeztem, közé vékonyra szeletelt kápia paprikát, répát, újhagymát tettem, megspricceltem olajjal és parázsburgonya fűszerrel (ld. lenti kép). Az egészet beraktam  a sütőbe, aláöntöttem kis vizet is hogy párolódjon is a zöldség. Amíg sült, pároltam brokkolit fokhagymával. A kisebb félig főtt krumplikat meg félbevágva, bazsalikommal és őrölt gyömbérrel megszórva wokban megpirítottam. Tálaláskor ajánlok mellé tzatzikit, zöldsalátát. :)

 

image-0-02-05-080e6ce01ea34e6ebe2f52805a6f450332186691913cef2bbe69fd60ff1e2a24-v.jpg

 

Jó Étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr9512915783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása